BİBERLİ MANTARLI OMLET | Mutfak Ve Tatlar

BİBERLİ MANTARLI OMLET

 BİBERLİ MANTARLI OMLET Özellikle pazar kahvaltılarının baş tacıdr Omlet :) Benim yumurta ile aram iyi olmadığından eşime yaparım. Ba...



 BİBERLİ MANTARLI OMLET
Özellikle pazar kahvaltılarının baş tacıdr Omlet :) Benim yumurta ile aram iyi olmadığından eşime yaparım. Bazen sucuk, pastırma ve peynir  eklerim. Yapımı çok basit, pişirme süresi kısadır. AFİYETLER OLSUN :)

MONETA' nın RAMAZAN YEMEKLERİ yarışmasında, MEYVELİ RULO TATLI tarifim  ile 1. oldum ve Moneta' dan  çok şık Piremium set kazandım. Bu omleti de seramik tavada yaptım.Harika oldu. Omleti problemsiz şekilde gördüğünüz gibi servis tabağında sundum. Bazen diğer tavalarda yapıştığından servis tabağına almak  riskli oluyor.

TEŞEKKÜRLER MONETA
          MALZEMELER.
·         3 adet yumurta ( Tavamın boyutuna  3 yumurta denk geliyor.)
·         2 adet orta boy domates
·         2 adet sivir biber ( Ben acı biber kullandım.)
·         1 adet küçük boy kırmızı biber
·         5-6 adet kültür mantarı
·         Tuz- karabiber
·         Arzuya göre pul biber
·         zeytinyağı
·         Üzeri için:
·         Bir tutam ince kıyım doğranmış maydanoz
·         YAPILIŞI:
·         Mantarları temizleyip ince ince doğrayalım.
·         Tavaya çok az zeytinyağını alalım ve mantarları hafif suyunu çekene kadar soteleyelim.,
·         Biberleri ince kıyım doğrayalım ve mantara ilave edelim.
·         Biberler yumuşayıncaya kadar pişirelim.
·         Domateslerin kabuklarını soyup, küp küp doğrayalım, sebzelerin üzerine ekleyelim.
·         Domatesler yumuşayıncaya kadar  pişirelim.
·         Az tuz ve karabiber serpelim.
·         Bir kasede yumurtaları tuz ile çatal yardımıyla çırpalım.
·         Çırptığımız yumurtaları tavanın kenarlarından başlayarak içe doğru dökelim.
·         Pişerken ara ara kaşıkla yumurtalı kısımlardan kaşıkla delikler açalım, tüm yumurtalar böylece pişer.
·         Tuz ve karabiberle tatlandıralım.
·         Servis tabağına alalım.
·         Üzerine maydanoz serpelim.
·         Sıcak servis yapalım.
·         AFİYETLER OLSUN

DAHA FAZLA LEZZET

yumurta 6273834107933741550

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item