GÜÇLÜ KADINLAR KONFERANSI | Mutfak Ve Tatlar

GÜÇLÜ KADINLAR KONFERANSI

                                            GÜÇLÜ KADINLAR KONFERANSI Bir kadın olarak Avon ve Hürriyet iş birliğinde düzenlenen ...




                                            GÜÇLÜ KADINLAR KONFERANSI

Bir kadın olarak Avon ve Hürriyet iş birliğinde düzenlenen “Güçlü Kadınlar Konferansı” na davet edilmekten son derece mutlu oldum.  Hayat her şeyi kendin yaşayarak öğrenecek kadar uzun değildir. Bu tür toplantıları ben ilham kaynağı olarak görürüm. Dolayısıyla bu tür toplantıları önemser ve önüme çıkmış bir fırsat olarak görürüm.Dinlediğimiz her hikaye birbirinden farklıydı fakat ortak noktası baş rollerde hep güçlü kadınların olmasıydı.

Kendi hikayem gözümün önünden geçti. Ben neler yaşamış ve nelere iz bırakmıştım? Sanıyorum  başımıza gelen bir olay kendimizi daha iyi tanımamızı sağlıyor. Ben kendi gücümü eşime verdiğim destekle tanıdım. Her başarılı erkeğin ardında bir kadın vardır derler ya işte bizim evde aynen bu yaşanıyor. Evlilikte edindiğim tecrübe, kadınların daha güçlü olduğu yönünde.


AVON ve Hürriyet, kadınların toplumsal yaşamdaki varlıklarını ve güçlü seslerini dile getirmek ve ilham veren hikayeleri daha geniş kitlelere ulaştırmak amacıyla bu yıl ilk kez “Güçlü Kadınlar Konferansı”nı düzenledi. Katılımcıların bazılarını yakiınen bazılarını ise basın ve TV’den tanıyordum. Mesela ; Leyla Alaton benim ilham kaynağımdır. Kendisiyle tanışmaktan, sohbet etmekten inanılmaz mutlu oldum.

"Güçlü Kadınlar Konferansı" n da konuşmacıları dinlerken içimden keşke tüm televizyon kanallarında bu konferans canlı verilseydi diye düşündüm. Samsun Kumköyü İlkokulu Öğretmeni Dilek Livaneli  gencecik bir kadın öğretmen. Neleri başarabildiğinin hikayesi tüm kadınlara ve kız çocuklarına  muhteşem bir örnektir.

Ve sizleri daha fazla bekletmeden konferansın detayları:


Açılışta konuşan AVON Türkiye Genel Müdürü Orkun Gül, “Avon olarak bir güzellik ve kozmetik şirketi olmanın yanında çok değerli bir misyonumuz var. Dünyada 130, Türkiye’de 24 yıldır kadınları güçlendirmek için çalışıyoruz. Kadınlara ekonomik özgürlüklerini kazandıran iş modelimiz ile hayatlarında bazen ufak, bazen büyük farklar yaratıyoruz. Bu konferans ise ülkemizdeki güçlü kadın hikayelerini daha fazla kişiye ulaştırsın, daha fazla kadına ilham versin istiyoruz” dedi.

Çağlar Göğüş: “Güçlü kadınlar, daha güzel bir hayat demek”
Hürriyet İcra Kurulu Başkanı Çağlar Göğüş ise, “Güçlü kadınlar; güçlü nesiller, güçlü ve düzenli bir iş gücü ve daha güzel bir hayat demek. Hürriyet, kadınların erkeklerle eşit şekilde temsil edilmesini, şiddetin her türlüsünden korunmasını, istihdamda hak ettikleri yeri almasını, ayrımcılığı önleyecek yasaların hayata geçirilmesini ve toplumsal cinsiyet eşitliği için gereken adımların ivedilikle atılmasını sağlamak için her türlü desteği veren ve çalışmalar yapan bir marka. Kadınların güçlenmesine inanan, icra kurulunun yarısı kadın olan öncü bir kurumun yöneticisi olarak bu konferansa destek veren herkese teşekkür ediyorum” dedi.


HAKLARINI BİLEN KADINLAR
Konuşmacılar: Nazan Moroğlu & Nur Ger & Canan Güllü
Moderatör: Fatoş Karahasan

Türkiye Kadın Dernekleri Federasyonu Başkanı Canan Güllü, LL.M Yeditepe Ü.H.F Öğretim Görevlisi İKKB Koordinatörü Nazan Moroğlu , SUTEKS Group Yönetim Kurulu Başkanı, WEPs İş Dünyası Sözcüsü Nur Ger, Dr. Fatoş Karahasan’ın moderatörlüğünde kadınların haklarını bilmeleri ve bu hakların peşinde koşmalarının ne kadar önemli olduğunu anlattı.


CESUR KADINLAR
Konuşmacılar: Sanem Oktar & Çiğdem Çimen & Gamze Cizreli
Moderatör: Yonca Tokbaş

KAGİDER Başkanı Sanem Oktar, Big Chefs Cafe & Brasserie Kurucu Ortak & CEO Gamze Cizreli, AVON Temsilcisi Çiğdem Çimen ise Yonca Tokbaş modatörlüğünde yaptıkları söyleşide “Farklı zamanlarda yaşanan başarısızlıklara karşı yeniden ayağa kalkma gücünü kendimizde bulduğumuz ve azmimizi kaybetmediğimiz sürece başarılı oluruz.” mesajı verdiler.


İYİLİĞİ YAYAN KADINLAR
Konuşmacılar: Hassas Anne & Üşengeç Şef & Hande Orhan
Moderatör: Cengiz Semercioğlu

İyiliği yayan kadınlar panelinde ise AVON Türkiye, Ortadoğu ve Kuzey Afrika İletişim Direktörü Hande Orhan, Hassas anne olarak bilinen blogger Ece Kumkale, Üşengeç Şef olarak bilinen blogger Dilek Yeğinsu konuşmacı olarak yer aldı. Cengiz Semercioğlu moderatörlüğünde gerçekleşen panelde, ‘iyiliği yayma’ konusunda sosyal medyanın gücü vurgulandı. Sosyal sorumluluk projelerinin ve olumlu hikayelerin, sosyal medyada daha çok paylaşılmasının desteklenmesi gerektiği belirtildi.


İLHAM VEREN KADINLAR
Konuşmacılar: Dilek Livaneli & Leyla Alaton & Tülin Akın & Demet Akbağ
Moderatör: Fatoş Karahasan

Demet Akbağ, “Benim çocukluk kahramanım, Ayşegül vardı. Ayşegül tatilde, Ayşegül seyahatte… Ben hep o Ayşegül’ü hayal ettim ve o hayalin peşinden koştum. Sizlere de önerim bu olabilir. Hayal kurmak çok ciddi bir iş. Bugün büyük başarı hikayeleri dinledik. Onları inanılmaz kılan, hayallerinin peşinden koşmaları. Ben de kendi mesleğim adına hayal ettiğim şeyin peşinden koştum. Hayalleri hep baş tacı yapın” diye konuştu.

Dilek Livaneli: “Evren eylemi destekler”Samsun Kumköyü İlkokulu Öğretmeni Dilek Livaneli, görev yaptığı köyde hem çocuklar hem kadınlar için yarattığı dönüşüm hikayesini anlattı. “Evren eylemi destekler.” diyerek harekete geçtiğini söyleyen Dilek Livaneli, şunları kaydetti: “Bütün kadınlarda ciddi bir liderlik becerisi olduğunu düşünüyorum. Ben öğretmenliğin içinde liderlik becerileriyle bir şeyler yapmaya çalıştım. Liderlik, kendinin ne kadar üstün olduğunu göstermek değil, karşındakilere ne kadar üstün olduklarını hissettirebilmektir. Ben bunu denedim. Köy kadınlarıyla bir ekip kurmaya çalıştım. Bir köy öğretmeni bunu yapabiliyorsa, iş dünyasındaki kadınlar neler yapmaz? İnsanlar sizi düşündüğünde gülümsüyorsa doğru yolda olduğunuzu düşünüyorum. Etrafınızdaki kadınlara en iyisini hissettirmek için çalışmanızı diliyorum.

”Leyla Alaton: “Kolay pes etmem. Her zaman B ve C planı olduğuna inanırım”
Alarko Holding Yönetim Kurulu Üyesi ve Alvimedica Yönetim Kurulu Başkanı Leyla Alaton ise, “İflah olmaz bir iyimserim. Seçimini iyi yaparsan; ‘iyi ve pozitif olanı seçeceğim’ dersen her şey kolaylaşıyor. Bir de B ve C planına aklım iyi çalışıyor. Kolay pes etmem. Neden pes edeyim ki? Realistim ama güçlüyüm. Bu olmazsa başka bir çare buluruz. Sonunda ölüm yoksa sorun yok diye düşünüyorum. B değilse C; C değilse D planıyla ilerlerim” dedi.

Güçlü Kadın Manifestosu

Konferansın sonunda Öğretim Görevlisi, Gazeteci, Yazar Dr. Fatoş Karahasan konuşmalardan yola çıkarak hazırlanan ve tüm kadınları harekete geçmeye çağıran Güçlü Kadın Manifestosu’nu okudu.

Manifesto şöyle:

“Geleceği GÜÇLÜ Kadınlar şekillendirecek, şimdi kadınlar olarak güçlenme zamanı! 

1. Şimdi haksızlıklardan şikayet etmeyi bırakıp haklarımızı bilme zamanı.
2. Bazen kendi tercihlerimiz, bazen de koşullarımızdır yolumuzu tıkayan… Şimdi cesaretimizi toplayıp ilk adımı atma zamanı.
3. Hepimiz başarabileceği en azından 1 şey var. Potansiyelimizi keşfetme ve kendimizi onurlandırma zamanı.
4. Kadınların gücü kalbindekini cömertçe paylaşabilmektir. Şimdi kalbini açma, iyiliği yayma zamanı.
5.  “Sen yapamazsın” diye yıllarca kulağımıza fısıldanmış. Şimdi hem kendimizi hem birbirimizi “Yapabilirsin” diyerek yüreklendirme zamanı.
6. Her kadın aslında bir başarı hikayesidir. Kendi hikayemizin kahramanı olma zamanı.
7. Güvenen, azimli, cesur, iyiliği yayan, umut veren kadınlar olarak harekete geçip çalışma zamanı.


AVON Hakkında:

AVON 130 yıldır güzelliği, yeniliği, iyimserliği, hepsinden öte kadını gururla temsil eden bir şirkettir.  AVON, AVON Color, ANEW, AVON Care, Skin-So-Soft ve Advance Techniques gibi yakından tanınan ve sevilen markalara sahiptir. AVON ürünlerini, dünya genelinde 6 milyon bağımsız AVON Satış Temsilcisi tarafından yaklaşık 70 ülkede tüketicilere sunar.

AVON, ürünlerinde, tüketicilerinin kalite, güvenilirlik, iş sağlığı ve güvenliği, çevre yönetimi beklentilerini karşılayabilmek için sıkı kalite kontrol prosedürleri uygular ve bu uygulamaları Uluslararası Kalite Standartlarına uygun olarak yönetir.
Daha fazlası için www.AVON.com.tr


DAHA FAZLA LEZZET

Leyla Alaton 1971334420748734494

Yorum Gönder

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item