FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI NASIL YAPILIR | Mutfak Ve Tatlar

FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI NASIL YAPILIR

FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI NASIL YAPILIR? FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI TARİFİ  KABAK TATLISI Lokum gibi bir kabak tatlısı.. İst...


FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI NASIL YAPILIR?
FIRIN POŞETİNDE KABAK TATLISI TARİFİ
 KABAK TATLISI
Lokum gibi bir kabak tatlısı.. İstediğiniz ölçüde yapabilirsiniz... Kabak oranına ve damak tadınıza göre şeker ekleyiniz... Ben portakal kabuğu rendesi kullandım... Arzuya göre çubuk tarçın veya birkaç adet karanfil kullanabilirsiniz...







  • MALZEMELER:
  • 1 kilo doğranmış balkabağı
  • 2- 2, 5 su bardağı toz şeker
  • Arzuya göre:
  • 1 portakal kabuğu rendesi
  • veya 1 adet çubuk tarçın- bir kaç adet karanfil
  • 2 adet fırın poşeti
  • Sunum İçin:
  • Ceviz
  • Tahin
  • YAPILIŞI:
  • Kabukları soyulmuş ve dilimlenmiş balkabağını yıkayın.
  • Ben balkabağının daha rahatça pişmesi için 2 adet fırın poşeti kullandım.
  • 1 fırın poşetinin  içine yarım kilo balkabağı ve toz şekerin yarısı ve arzuya göre portakal kabuğunun yarısını  koyun.
  • Poşetin ağzını bağlayın ve toz şekerin eşit dağılması için poşeti dikkatlice sallayın.
  • Kalan malzemeyi de yine 1 fırın poşetinin içine koyun aynı işlemi uygulayın.
  • Fırın poşetinin üzerine  hava alması için 2 delik açın.
  • Tepsiye yağlı kağıt serin ve fırın poşetini tepsiye koyun.
  • Önceden ısıtılmış 180 derecelik fırında pişmeye bırakın.
  • 30 dakika sonra poşeti alt üst yapın.
  • Toplamda 50 dakikaya yakın tam kıvamında pişiyor.
  • Fırından çıkardıktan sonra poşetin üzerini açın.
  • İyice soğumaya bırakın.
  • Soğuduktan sonra kabakları sunum tabağına alın.
  • Tepsideki şerbeti üzerine gezdirin.
  • Üzerine bolca dövülmüş ceviz veya tahin ile servis yapınız.
  • AFİYET OLSUN

DAHA FAZLA LEZZET

yeni yıl 3921512486772419022

Yorum Gönder

  1. harika gözüküyorlar mmmmm canım çekti doğrusu :)

    YanıtlaSil
  2. ben de çok beğendim sunum da harika olmuş

    YanıtlaSil
  3. kolaymiş gibi....ama🤔yapabilurmiyim.
    Sizinki gibi guzel olurmu😉
    ellerinize sağlik

    YanıtlaSil
  4. Merhaba.Tarifinizi denedim ve gerçekten çok güzel oldu.İlk kez bir tarife yorum yazıyorum. Çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item