KÖSTEBEK PASTA | Mutfak Ve Tatlar

KÖSTEBEK PASTA

Evdeki malzemelerle nefis bir pasta. KÖSTEBEK PASTA


Evdeki malzemelerle nefis bir pasta.
KÖSTEBEK PASTA
·         MALZEMELER
·         KEKİ İÇİN:
·         4 adet yumurta
·         1 su bardağı un
·         1 su bardağı tozşeker
·         1 yemek kaşığı sıvı yağ
·         3 yemek kaşığı kakao
·         1 paket vanilya
·         1 paket kabartma tozu
·         KREMASI İÇİN:
·         1 litre süt
·         1 su bardağı tepeleme un
·         1 su bardağı şeker
·         1 adet vanilya
·         1 su bardağı Hindistan cevizi
·         1 tatlı kaşığı tereyağı veye margarin
·         YAPILIŞI:
·         KREMASI;
·          bir tencereye süt,şeker ve unumuzu alalım, muhallebi kıvamına gelene değin topaklanmaması için sürekli karıştıralım.
·         Göz göz olduğunda vanilya, Hindistan cevizi ve yağı ekleyip karıştıralım.
·         Ocaktan alıp soğumaya bırakalım.
·         KEK İÇİN:
·         Yumurtayı köpürene değin çırpalım ve şekeri ekleyelim,yoğurt kıvamı alana değin çırpmaya devam edelim.
·         Sıvı yağ,kakao ve vanilyayı ekleyip karıştıralım.
·         Un ve kabartma tozunu ekleyip, karıştıralım.


·         Orta boy kelepçeli kalıbın tabanına tercihen yağlı kağıt serelim ve yan duvarları yağlayalım.




·          Kek harcımızı kalıbımıza dökelim ve 180 derecede pişirelim.


·         Kekimiz soğuduktan sonra ortadan ikiye bölelim.


·         Çukur komposto kasesinin büyük boyuna kekimizin bir tabanını yerleştirelim,elimizle kabın şeklini alması için bastıralım


·         Üzerine soğuyan kremamızı dökelim ve kaşıkla düzeltelim.


·         Diğer kek parçamızıda üzerine kapatalım ve hafifce bastıralım
·         Üzerine bir tabak kapatalım ve 1 gece buzdolabında bekletelim.



·         Ertesi gün gün servis tabağına ters çevirerek servis yapalım.


·         Ben üzerine Bitter çikolatalı hazır sos kulandım, üzerinede yine çikolata sosundan dekorlar yapmaya çalıştım.
·         Dilerseniz kremanın içini daha da zenginleştirebilirsiniz. Örneğin,muz dilimleri,damla çikolata vs. kullanabilirsiniz.
·         AFİYET OLSUN
·         NOT:Keki her türlü yaş pastada da kullanabilirsiniz.

DAHA FAZLA LEZZET

PASTALAR 6659947816926569537

Yorum Gönder

  1. Sizi tebrik ediyorum. 1 saattir internette geziniyorum. Hiçbiri aklıma yatmadı. En guzel sizin tarifiniz. İnsallah yapınca da güzel olur.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim; bu tarifi beğeneceğinize inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Yaptım, fakat yarın yiyeceğiz. Guzel oldu
    ama, benim kremam ölçüye uymama rağmen fazla geldi.

    YanıtlaSil
  4. Ellerinze sağlık :) Kek ve kremanın ölçüleri tamdır. Belki siz daha küçük bir kase kullandıysanız krema fazla gelmiş olsbilir.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, yine ben. tadı da cok guzel oldu. Cok tesekkur ederim. Arkadaslarım da bayıldı.:))



    YanıtlaSil
  6. Ben de arkadaslarım da bayıldık. Cok tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
  7. İnternetteki yavaşlama yüzünden, yorumum gitmedi sandim. Yeniden yazdım. :)))

    YanıtlaSil
  8. Beğendiğinize çok çok sevindim; ellerinize sağlık, afiyetler olsun :)

    YanıtlaSil
  9. Hazır pasta kekiyle yapilir mı acaba

    YanıtlaSil
  10. Evet,hazır pasta kekiyle yapabilirsiniz, yalnızca çok az süt ile ıslatınız.

    YanıtlaSil
  11. iç kremasına un yerine irmik koysak nasıl olur selma hanım

    YanıtlaSil
  12. İrmik tatlısı gibi olur ama bu krema çok güzel zaten :)

    YanıtlaSil
  13. hmmm harikaa gorunuyorr ve ben bunu kesinlikle denicem.. sonucu yazarim :))

    YanıtlaSil
  14. merhaba tarifiniz harika , fakat bir şey sormak istiyorum komposto kasesine konurken kek sıcak mı olacak soğuk mu????

    YanıtlaSil
  15. Kek fırından çıktığında kalıpta soğumasını bekleyip kalıbından çıkarıp ortadan kesiyoruz. Sonuç olarak kaseye koyduğumuzda kek soğuk oluyor

    YanıtlaSil
  16. Merhaba;
    Blogunuza üye oldumve takibe aldım. Bu pasta tarifine bayıldım. Yarın ilk işim bu pastayı denemek olacak. Süper görünüyor, ellerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. un cok fazla degil mi yapmak istyorum cok guzel gorunuyor ama unu cok geldi bana unu azaltip nisasta koysak nasil olur

    YanıtlaSil
  18. Hayır, un tadı gelmiyor. Zaten Hindistan cevizi ekleniyor. Lütfen kremayı aynı tarifle yapınız, harika oluyor.

    YanıtlaSil
  19. dilek çokal9 Ekim 2013 17:23

    çok güzel görünüyor en kısa zamanda deneyeceğim :) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Çok güzel görünüyor ,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  21. en sonunda detayli bir tarif veren olduuu tesekkur ederimmmm

    YanıtlaSil
  22. ya müziklerinizin ismi ne acaba? zahmet olmasa yazabilirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  23. müziklerin ismi ne acaba rica etsem yazabilirmisiniz :)

    YanıtlaSil
  24. SelamTepeleme un nasil oluyo anlamadim:)

    YanıtlaSil
  25. görselli tarifler bir farklı oluyo yaa :)

    YanıtlaSil
  26. davul firinda deneye bilirmiyim bu keki

    YanıtlaSil
  27. Tepeleme un, kaşığın veya bardağın tamamen dolması, biraz üzerinde ; silme ise kaşık veya bardak izasında

    YanıtlaSil
  28. Davul fırında sanıyorum kekleri pişirmek biraz riskli...şöyle yapınız..keki fırına koyup ısıyı açınız

    YanıtlaSil
  29. enfes gozukuyor blogunuza bayildim

    YanıtlaSil
  30. bugün denicem yarın ki misafirlerim için sonucu paylaşıcam :)

    YanıtlaSil
  31. Super gorunuyo bende deniycem insallah

    YanıtlaSil
  32. Merhaba,
    Çocuklarım köstebek pastaya bayılıyor. hem şık hem lezzetli bir pasta, ellerinize sağlık.
    Blogunu takibe aldım bana da beklerim sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  33. Görünüşü çok güzel bende eşıme yapıcam umarım güzel olur

    YanıtlaSil
  34. Detaylı anlatımlarınız ve görsel sunumlarınız harika. birkaç tatlı tarifinizi daha önce yaptım ve oldukça beğenildi.köstebek pastayı tek porsiyon şeklinde farklı bir tarifle yapıyorum ancak sizin pastanızın görüntüsü de iştah kabartıcı. biraz önce tarifinizi yaptım tadına yarın bakıcaz, eminim tadı da görüntüsü gibi güzeldir.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. Ben yaptim cok guzel oldu !

    YanıtlaSil
  36. Harika bir lezzet,paylaşımınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  37. Nefis görünüyor canım ellerine sağlık.
    Hafta sonu misafirim gelecek, tarifini deneyeceğim inşallah seninki gibi güzel olur.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  38. Bende yaptım muhallebi hindistan ceviziyle buluşunca güzel oluyo elinize sağlık.

    YanıtlaSil

emo-but-icon

SOSYAL MEDYA

Image and video hosting by TinyPic

Paylaşalım..

facebook twitter google+ youtube

FACEBOOK SAYFAMIZ

Popüler Yayınlar

.........

Translate

item